8 octombrie 2008

Am revenit...

Dupa cateva zile in care n-am avut acces la internet deoarece am fost la serviciu sau la prietena mea, astazi am ajuns la PC-ul meu si am reusit sa descarc din aparatul foto cateva poze.

Pentru inceput, in weekend, am fost la bunici la sat. Si acolo am o pisica:




Pisica asta este foarte rea si ii place mult sa se joace :)




A invatat si cateva miscari pe care le-a vazut la televizor:



Pana la urma a obosit si a adormit...Eu am plecat pe camp sa gasesc ceva insecte si am gasit asta:



Dar a trebuit sa ma intorc acasa pentru ca a inceput sa ploua:




As fi ajuns ca si ea:


Dar m-am grabit in drum spre casa iar odata ajuns m-am pus langa focul care ardea incet:
Cam asa a fost o zi din weekend-ul la sat.

Un comentariu:

criss spunea...

criminala pisica....hihihi