23 septembrie 2008

Prima pagina, primele randuri

M-am gandit de mult timp sa-mi fac blog, dar m-am tot gandit ce sa scriu in el? Pana cand mi-am gasit o pasiune care sa ma tina cu gandul departe de problemele cotidiane si anume fotografia. Toate bune si frumoase, dar ce aparat foro sa-mi iau, de unde, cat costa la ce este bun, acestea au fost primele intrebari pe care mi le-am pus, am inceput sa caut pe net, sa intreb cunostinte care au aparate foto profesionale sau semi-profesionale, am oscilat intre diferite medele incepand cu Sony, canon si terminand cu Nikon. Recent am primit la serviciu un Nikon D80 + alte accesorii care impreuna costau prea multi bani pentru buzunarul meu, am cautat alte modele de la Nikon mai ieftine dar parca nu-mi placeau atat de mult cat Nikon D80. Pana la urma m-am hotarat sa-mi iau acest model de aparat, am zis ca n-o sa-mi cumpar nimic cateva luni si o sa imi adun destui bani pentru a-mi cumpara unul. Am inceput sa caut cursuri despre arta fotografiei, despre fotografia digitala, am citit zeci de review-uri despre aparatul foto dorit si pe cat citeam mai mult cu atat imi doream sa am aparatul acela cat mai repede. In cele din urma m-am interesat la diferite banci sa-mi fac un credit, am gasit o banca cu o dobanda acceptabila si mi-am facut actele pentru credit...in 5 zile era cu aparatul foto in mana si faceam poze cu nemiluita:) Asta s-a intamplat cu o saptamana in urma, pana acum m-am obisnuit cu aparatul foto, chiar daca la o prima privire are zeci de butoane si sute de setari dar este relativ usor sa-l stapanesti. Acum mai am nevoie doar de timp frumos pentru a face cat mai multe poze cu el. Iata ce mi-am luat:

Niciun comentariu: